Etsi koulutusta 👉

Olet innovatiivinen visionääri!

Et pelkää ottaa riskejä, ja pidät katseesi tiukasti tulevassa. Sinulla on luontainen kyky inspiroida ja motivoida muita. Ideoit mielelläsi uutta ja viet ideat käytäntöön saakka.

Hei innovatiivinen visionääri 🎩

Sinussa yhdistyvät analyyttinen ajattelu, luovuus ja vahva yritteliäisyys. Otat vaivatta haltuun erilaiset johtotehtävät, ja olet lisäksi taitava verkostoitumaan ja rakentamaan suhteita. Olet vahvoilla tehtävissä, jotka vaativat luovaa ongelmanratkaisua ja riskinottoa. Olet todellinen voimavara tiimille, joka kaipaa ravistelua ja uusia ideoita!

Vahvuutesi 💪

• Kyky luoda ja toteuttaa innovatiivisia ratkaisuja silloinkin, kun ratkaistavat haasteet ovat monimutkaisia.
  • Vahvat analyyttiset ja luovat ongelmanratkaisutaidot.
  • Yrittäjähenkisyys, joka ajaa sinua tavoittelemaan kunnianhimoisia tavoitteita.

Vahvista näitä 🧠

• Harjoittele, jotta löydät tasapainon analyyttisen, tietoon pohjautuvan tekemisen sekä luovan ideoinnin välillä.
  • Haasta itsesi toimimaan myös epävarmoissa ympäristöissä ja tilanteissa, joissa tapahtuu muutoksia.
  • Ajanhallinta: mitä paremmin pidät langat käsissäsi, sitä paremmin pääset tavoitteisiisi.
  • Älä lannistu vastoinkäymisten tai kriittisen palautteen äärellä, vaan pyri ottamaan niistä opiksesi.

Sinulle sopivat alat

Sinun persoonallisuustyyppisi (innovatiivinen visionääri, Holland-koodi IAE) sopii etenkin aloille, joilla arvostetaan analyyttista ajattelua, luovuutta ja yrittäjähenkisyyttä. Tässä muutamia alaehdotuksia, joista voisit innostua:

Yrittäjyys

Hyödynnä luovaa ajattelukykyäsi, yrittäjähenkisyyttäsi sekä järjestelmällistä tapaasi toimia ja heittäydy yrittäjyyteen.

Teknologia ja innovaatiot

‍Teknologia ja innovaatiot

Ole mukana kehittämässä uusia ratkaisuja ja innovaatioita ja laita tutkiva luonteesi peliin!

Luovat alat

Ilmaise itseäsi luovilla tavoilla ja suuntaa taiteen ja kulttuurin työtehtäviin.

Tuotekehitys ja design

Heittäydy uusien tuotteiden ja palvelujen kehittämiseen hyödyntämällä luovuuttasi ja kykyäsi sukeltaa tietoaineistojen pyörteisiin.

Markkinointi ja brändäys

Laita aivonystyräsi raksuttamaan – suunnittele erilaisia kampanjoita ja markkinointitoimenpiteitä.

Tutustu koulutuksiin

Sinulle sopivia ammatteja ovat esimerkiksi

Lisätietoa innovatiivisista visionääreistä

Innovatiiviset visionäärit (Holland-koodi: IAE) omaavat yhdistelmän Tutkivan (Investigative), Taiteellisen (Artistic) sekä Yritteliään (Enterprising) persoonallisuustyypin ominaisuuksia. Heille ominaista ovat analyyttinen ajattelu, luovuus sekä vahva yrittäjähenkisyys.

Avainpiirteesi:

Tutkiva (I, Investigative):

Tämä piirre näkyy luonnollisena uteliaisuutena sekä syvällisenä analyyttisenä ajattelukykynä. Tutkiva luonne sukeltaa mielellään monimutkaisten kokonaisuuksien tutkimiseen ja yrittää löytää uusia innovaatioita.

Taiteellinen (A, Artistic):

Tämä piirre ilmenee syvänä kiinnostuksena estetiikkaa, asioiden kauneutta ja luovaa ilmaisua kohtaan. Erilaiset tavat ilmaista itseään esimerkiksi taiteen, musiikin ja kirjoittamisen kautta ovat sinulle mieluisia. Mielikuvituksesi ja omaperäisyytesi takaavat sen, että olet hyvä keksimään uusia, innovatiivisia ideoita.

Yritteliäs (E, Enterprising):

Tämä piirre ilmenee vahvana yrittäjähenkisyytenä. Sinulla on taipumusta tarttua tuumasta toimeen, ottaa vetovastuu ja luoda uusia mahdollisuuksia. Pidät myös riskien ottamisesta silloin, kun saat viedä luovat ideasi käytäntöön saakka.

TÄÄLTÄ voit lukea lisää RIASEC-mallista sekä siitä, miten ammatinvalintatestimme toimii.

Palaa alkuun ▲

Mainokset