Etsi koulutusta 👉

Olet yritteliäs suunnittelija!

Olet selkeä viestijä, jossa on ripaus yrittäjyyttä. Olet luotettava ja pidät kiinni sovituista säännöistä ja menettelytavoista. Lisäksi osaat kiinnittää huomiota yksityiskohtiin.

Hei yritteliäs suunnittelija 💎

Olet pragmaattinen johtaja, joka kykenee yhdistämään yrittäjäasenteen järjestelmälliseen lähestymistapaan. Suhtaudut ongelmien ratkaisuun käytännönläheisesti. Lisäksi viestit selkeästi ja menestyt ympäristöissä, joissa tarkkuus on tärkeää. Sinulle on ominaista sitoutua projekteihisi, koska haluat nähdä kättesi jäljen ja työsi konkreettiset tulokset.

Vahvuutesi 💪

• Yrittäjähenkisyys ja vahva draivi lähteä toteuttamaan asioita, joihin uskot.
  • Hyvät johtajuustaidot ja itseluottamusta ottaa vetovastuu haltuun.
  • Vahvat ongelmanratkaisutaidot, joiden avulla pärjäät niin arjen haasteissa kuin työelämässäkin.
  • Taito käyttää erilaisia koneita ja työvälineitä tehokkaasti.

Vahvista näitä 🧠

• Suhtaudu asioihin avoimin mielin: valmistaudu ottamaan vastaan muutoksia ja lähestymään asioita myös epäsovinnaisista näkökulmista.
  • Kokeile toisinaan myös innovatiivisempia ja joustavampia tapoja toimia, vaikka pidätkin vakiintuneista menettelytavoista.
  • Luovan ajattelun edistäminen – älä anna luovuutesi hautautua käyttännönläheisen tekemisen alle.
  • Harjoittele löytämään tasapaino tuloshakuisen ja välillä jopa aggressiivisen johtamistyylin sekä perinteisemmän, sovittuja menettelytapoja mukailevan tyylin välillä.

Sinulle sopivat alat

Sinun persoonallisuustyyppisi (yritteliäs suunnittelija, Holland-koodi REC) sopii etenkin aloille, joilla arvostetaan hyvää ongelmanratkaisukykyä, vahvaa yrittäjähenkisyyttä sekä kykyä noudattaa sääntöjä.

Yrittäjyys

Hyödynnä käytännönläheisyyttäsi, vahvoja vuorovaikutustaitojasi sekä yrittäjähenkisyyttäsi ja hyppää yrittäjän saappaisiin.

Johtaminen

Johda erilaisia tiimejä ja organisaatioita kohti menestystä ja tavoitteita.

Rahoitusala

Sovella käytännönläheistä ja systemaattista lähestymistapaasi ja syvenny rahoitusalan ja sijoittamisen maailmaan.

Franchising-yrittäjyys

Opi liiketoiminnan ja yrittäjyyden salat ja pyöritä vakiintuneiden yritysketjujen liiketoimintaa.

Oikeustiede & Laki

Oikeustiede ja laki

Syvenny lain pyörteisiin ja ole mukana varmistamassa, että eri toimijat noudattavat määrättyjä säädöksiä ja toimivat kuten niiden pitääkin.

Tutustu koulutuksiin

Sinulle sopivia ammatteja ovat esimerkiksi

Lisätietoa yritteliäistä suunnittelijoista

Yritteliäät suunnittelijat (Holland-koodi: REC) omaavat yhdistelmän Käytännöllisen (Realistic), Yritteliään (Enterprising) sekä Systemaattisen (Conventional) persoonallisuustyypin ominaisuuksia. Heitä voisi luonnehtia käytännönläheisiksi, yrittäjähenkisiksi ja järjestelmällisiksi.

Avainpiirteesi:

Käytännöllinen (R, Realistic):

Tämä piirre näkyy käytännönläheisenä suhtautumisena ympäröivään maailmaan ja sen eri ulottuvuuksiin. Pärjäät mainiosti tosielämän haasteiden ratkomisessa ja tavoittelet konkreettisia tuloksia.

Yritteliäs (E, Enterprising):

Tämä piirre ilmenee vahvana yrittäjähenkisyytenä. Sinulla on taipumusta tarttua tuumasta toimeen, ottaa vetovastuu ja luoda uusia mahdollisuuksia. Pidät myös riskien ottamisesta silloin, kun saat viedä luovat ideasi käytäntöön saakka.

Systemaattinen (C, Conventional):

Tämä piirre näkyy järjestelmällisyytenä. Noudatat mielelläsi vakiintuneita toimintatapoja ja ylläpidät erilaisia systemaattisia prosesseja. Pidät siitä, että suunnitelmat ovat selkeitä ja niitä on helppo seurata.

TÄÄLTÄ voit lukea lisää RIASEC-mallista sekä siitä, miten ammatinvalintatestimme toimii.

Palaa alkuun

Mainokset